Wednesday 9 January 2013

nothing to say

assalamualakim kwn2 sekalian..slamat menyambut tahun bru utk hari ke-9,skola amacam?,kje skola bnyak??,yea kja skola membunuh!!!..kwn aku kta nasib la utk PMR klau x dh lma kami ponteng..aku nk cita psal akaq tdi yg aku cht msa kt fb tdi,aku cht ngn dy last2 aku aku akq x cht ngn bf ka?..sori x dak gmbaq dy..dy kta dy x mao ingt suma tu..aku pon pujuk la sroh cerita..pastu ayt aku kta "x pa jgn risau doktor cinta sentiasa menolong"..dy kta kt aku boleh caya ka..aku  kta okay ja..dy dok cita psal msalah dy aku pon cita la apa penyelesaian dy..pastu dh abih suma tu dy kta kt kau nk jdi adq angkad ka tak..aku pikir punya pikir amik la dy jdi akaq angkad aku..now i have 3 adopsister,even x bnyak tapi diorang baek..aku mmang memilih klau nk wt kak angkad ni ketiga-tiga pon comey..x ple la aku nk lyn tv dulu tata..sweet dream tau..

No comments:

Post a Comment