Sunday 25 November 2012

gadis pertama di hati ku

assalam korang..slamat tngah pagi buta ni,aku x tau nk update apa,so aku update la kenangan dulu..aku ingt lg gadis pertama yg ketuk pintu hati aku..nama dy fatin eryn nabila binti azmi x tau la betol ke tak nma dy yg pasti dy gadis pertama aku..aku mula suka,minat cinta dan seumpamanya kt dy..dy la segalanya bg aku..aku ingt lg msa tu paha aku luka dy yg tlong aku balut luka tu aku..biaq la org ejek dy bdak manja ka apa..tpi aku ttap suka dy..msa aku satu kelas ngaji ngn dy..dy slalu teman aku balik dr ngaji(msa tu mlm la aku tkut gelap2)..pernah msa dy teman aku mntak nombor dy..dy sipu2 nk bg,pasti dy dh berpunya..aku tnya kwn dy kta dy x berpunya lg..pastu msa aku umo 12 tahun dy dh pindah pegi yan or alor star..aku x sure,dy pegi tnpa ucap slamat tinggal kt aku..msa dlm 3 hari tu aku ni bgaikn org gila...mandi x bsah tido x lena mkn x knyang maen bola x puas..sedeyh je aku slama 3 hari..aku harap sngt akn jmpa dy suatu hari nnti..tapi aku dh berpunya klau boleh aku nk dedua..x pe la aku nk tido dulu ngntok suda bye2 luv u all

No comments:

Post a Comment