Saturday 10 November 2012

couple menyakitkan

assalam korang..lama x update blog,btw slamat menyambut cuti yg pnjang utk tahun 2012..aku nk cita psal bercinta ni...x tau lak cinta ni menyakit kn..spatutnya aku ptus cinta bila genapnya sebulan tapi aku x tau badi apa yg melekat kt aku yg aku bercinta dh bertahan nk dkt setahun..DY dh tau psal aku dan aku dh tau psal dy..aku nk lepaskn dy rsa syg..tapi tahini berpaut kt ex aku..nk focus pembelajaran pon x leh :(..teringin sngt aku x mau ada perasaan cinta kt pompuan ni..klau boleh x mao ada emosi..wt semak je..aku nk ptus ngn dy nnti aku yg merana..bila berdoa dlm smyg mesti lmbt makbul :(..tabahkanlah hati hambu ni ya allah..aku x tau la korang ni bercinta cm mna..yg pasti aku nk single la bila dh genap setahun ngn dy..just say bye2 to u and buat la cutimu dgn sbaek2 mungkin

No comments:

Post a Comment