Wednesday 17 April 2013

best of the best in motivation

yow2 korang..mesti tertnya2 kenapa title aku cm tu kan??okay ekceli aku ada straight hair kan rmbut aku perh memula cm sakai lpas mandi ja aku dh nmpak lebih comey :D..okay bukan yg tu aku nk citakan..sebenar nya msa pkul 2 ptg tu kelas aku ngn kelas laen2 ada motivasi cara nk skor A in PMR spe yg x nk pegi..bila masok ada la pensyarah from KL perh sangap ka dy ni..lwk tu tahap lucah gila babi la..lwk lucah pon sbb ckgu x dak klau x lwk biasa2 jah..okay klau x silap nma dy hisham bin mad noor x tau la ejaan nma tu betol or not..pastu ada pkar motivasi kali ni lg lwk gila babi tapi x lucah...pastu dy bg borang cara2 nk skor A kali ni ada prof syukri klau x silap..x pa la,smpai sini sjalah aku update nk mkn lapaq ni tata luv u all

No comments:

Post a Comment