Wednesday 19 December 2012

didatangi 2 org gadis comey

assalam kurang hohoho..cntik kn title tu,btw its true..sedang aku yg ptah kaki dok kt luar umah aku telah didatangi oleh dua org gadis iaitu LF and FN(my ex)...diorang masih keping cm dulu,tapi semakin cntik,rugi awek aku x ikot skali,syg hampa...esok mai lg narh..aku jemput hampa mkn nnti,msa diorang mai aku ada jemput diorang mkn tpi diorag malu2 kucing plak..diorang ada tegur psal aku punya misai..aku nk kata la yg aku ni bru nmpak hensem tapi apa pikiran tah terkata bru nmpak cm org tua..haha,best la lepak ngn diorang..msa kami dok sembang adq aku ngn abg aku wt hal..diorang sakat aku dpn tu,tau la diorang jeles aku sembang ngn bdak comey herh..x pe esok diorang dtang aku akn wt diorang lg jeles..tunggu ja la esok..sebelum diorang jmpa aku tu kami ada la chtting dlm fb tu..diorang dok kta dlm bilik la lemah apa kebenda tah..aku pikir dh benda tu..pastu msa diorang mai tu aku sja2 ja tnya apa benda..aku x tau lak diorang tu...phm2 je la korang haha,im not sure about tht..harap dpt join..k aku gatay :D..k la aku nk mandi dulu dh bau peluh dh ni..k la kpd yg amik PMR tu tahniah kerana dh wt yg terbaek..k la tata luv u all,aku syg diorang even diorang x syg aku :D

No comments:

Post a Comment